ASISTENT/ka ředitele

Nabízíme práci asistenta/ky ředitele. Náplní práce je organizace práce týmu, evidence a příprava smluv, administrativa související s auditními zakázkami.  Nabízíme perspektivní práci s možností práce částečně v rámci home office. 

Hledáme

  • studenty, nebo čerstvé absolventy vysoké školy na úrovni Bc. nebo Ing. (ekonomické obory výhodou)
  • angličtinou na komunikativní úrovni výhodou – není podmínkou
  • základním přehledem o účetnictví – výhodou, není podmínkou
  • výhodou bude vlastnictví řidičského oprávnění skupiny B

Nabízíme

  • Flexibilní pracovní dobu, možná práce částečně i home office, částečně na zakázkách u klienta; možnost práce na dohodou o provedení práce, dohodu o pracovní činnosti či běžný pracovní poměr
  • Vzdělávání v oboru práva, účetnictví, soft skills
  • Benefity v oblasti cestování, příspěvky na zdravý životní styl, stravování
  • Mobilní telefon včetně mobilního a datového tarifu
  • Penzijní připojištění

Pracovní náplň

  • Každodenní komunikace se členy auditních týmů
  • Zadávání, zpracování a kontrola dokumentů souvisejících s přípravou auditních zakázek
  • Příprava smluv
  • Komunikace s klienty, mailová komunikace s klienty a členy týmu

Předpoklady

  • Ukončené středoškolské vzdělání
  • Analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, proaktivní přístup, odpovědnost,
  • Znalost MS Office  Excel, Word, Outlook

Kontakt

Libuše Nešporková
Manažer auditu

WARIDO Audit s.r.o.
Na Prádle 3389/8a, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Tel: 596 014 222, 773 313 267
e-mail: libuse.nesporkova@warido.cz

ASISTENT AUDITORA - junior

Nabízíme spolupráci na auditních zakázkách výrobních podniků, společností poskytující služby a další celé řadě zajímavých společností. Získejte zkušenosti a přehled, který Vám umožní získat odbornost v daném oboru. Nabízíme perspektivní práci s možností postupu až na manažerské pozice. 

Hledáme

  • studenty, nebo čerstvé absolventy vysoké školy na úrovni Bc. nebo Ing. (ekonomické obory výhodou)
  • angličtinou na komunikativní úrovni výhodou
  • se základním přehledem o účetnictví
  • s časovou flexibilitu
  • výhodou bude vlastnictví řidičského oprávnění skupiny B

Nabízíme

  • Flexibilní pracovní dobu, možná práce částečně i home office, částečně na zakázkách u klienta; možnost práce na dohodou o provedení práce, dohodu o pracovní činnosti či běžný pracovní poměr
  • Vzdělávání v oblasti účetnictví, daní, auditu
  • Benefity v oblasti cestování, příspěvky na zdravý životní styl, stravování
  • Mobilní telefon včetně mobilního a datového tarifu
  • Penzijní připojištění

Pracovní náplň

  • Spolupráce na auditních zakázkách především v Moravskoslezském kraji
  • Účast na inventarizacích zásob klientů
  • Účast na auditních zakázkách u klienta
  • Každodenní komunikace se členy auditních týmů
  • Zadávání, zpracování a kontrola dokumentů souvisejících s přípravou auditu
  • Zpracování a testování dokumentů
  • Komunikace s klienty, mailová komunikace s klienty a členy týmu
  • Zpracování dat v excelu
  • Zpracování analýz a přehledů

Předpoklady

  • Ukončené středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru
  • Orientaci v účetnictví
  • Analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, proaktivní přístup
  • Znalost MS Office  Excel, Word, Outlook

Kontakt

Libuše Nešporková
Manažer auditu

WARIDO Audit s.r.o.
Na Prádle 3389/8a, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Tel: 596 014 222, 773 313 267
e-mail: libuse.nesporkova@warido.cz

Zamknij